Faék Projekt

Régóta szerepjátékozom, sőt mi több majdnem ugyan annyi ideje foglalkozom játékfejlesztéssel is. Persze egy negyedikes kisdiák és barátja kezdeményezése nem valami nagy kunszt, de volt ilyen is. (Régi szép idők!)

Legutóbbi ilyen projektem a Dark Ynev – the nWoD total conversion névre hallgatott. De eddig még nem sikerült befejezni. Részint ennek szellemi örököse ez a játékrendszer is.

Célom egy faék egyszerűségű keretrendszer megalkotása, mely valóban csak kiegészíti a szerepjátékot és nem annak mozgatórugójává válik. Ezen túl a következő célokat akarom megvalósítani:

  • egységes dobáskód
  • minimális számolási igény
  • (kompetitív) képzettségpróba alapú harc/mágia
  • szabad karakteralkotás és fejlesztés
  • filmszerűbb jelenetek (pl.: hirtelen halál)

Szóval nagyjából ennyi.

Az ötletelést 2013. május 28-án kezdtem, nem sokkal a MAGUS 5.0 bejelentése után. (Nem tagadom, örülnék neki, ha sikerülne megmutatni, hogy lehet gyorsan, egyszerűen is jó rendszert építeni.) Mindezek ellenére, vagy épp ezek miatt, az egész projektet a saját örömömre kezdtem el. Ha valaki használni akarja, annak csak örülni fogok.

Minden ötletet, segítséget szívesen veszek. Ezeket előre is köszönöm.

Hozzászólás